Thursday, 10 October 2013

Pengalaman berpantang dengan Set Berpantang Shaklee


 Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..saya dah selamat melahirkan anak yang kedua secara czer..tiada rezki untuk bersalin secara normal disebabkan oleh plasenta previa walaupun uri dah naik daripada type 2 ke type 1..

Ape pun, saya nak kongsikan pengalaman saya berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Sebenarnya saya dah pun menggunakan set ini semasa bersalin anak pertama pada tahun 2010 iaitu bersalin secara normal. So, untuk entry kali ini saya akan bercerita dulu pengalaman saya berpantang masa anak pertama nanti saya cerita pulak berpantang dengan shaklee dengan anak kedua ni pulak yer..

Gambar kat bawah ini la anak pertama saya..Muhammad Adil Irfan...


Irfan @ 1 tahun 2 bulan




Ok..jom kita tengok apa yang ada kat Set Berpantang Shaklee:

Vitalea
  • Mengandungi  keperluan 28 vitamin dan mineral  penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
  • Oleh kerana,ibu banyak kehilangan darah, ibu perlu makanan yang sihat serta nutrisi yang lengkap bagi menggantikan darah yang hilang.
  • Mengandungi zat besi yang penting dalam pembentukan sel darah merah
  • PESANAN- vitalea tidak boleh di ambil bersama susu, sebab itu ostematrik perlu di jarakkan pengambilannya dengan vitalea.
B-Complex
  • Menukar makanan kepada tenaga-menjadikan ibu berpantang kurang letih dan bertenaga.
  • Melawan tekanan
  • Membaiki masalah kulit kepala,kelemumur ,rambut gugur
  • Mencegah anemia-membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi
Zinc Kompleks
  • Mempercepatkan pemulihan luka-sama ada bersalin normal atau pembedahan,penting untuk ibu berpantang pulih sepenuhnnya.
  • Mempertingkatkan sistem imun
  • Membantu masalah keguguran rambut yang dialami ibu berpantang
  • Membantu masalah kedinginan selepas bersalin.
Sustained Release Vita C
  • Peningkatan sistem imun.
  • Mencantikkan kulit-kebiasaannya ibu berpantang mengalami wajah yang agak kusam
  • Melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen punca utama kejadian jeragat.
  • Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan.



Apa Kebaikan set ini? Mesti anda nak tahu kan?

>> Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin


>> Boleh terus diambil walaupun anak ada jaundis (kuning)


>> Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal ataupun pembedahan


>> Dapat membantu ibu mengurangkan stress


>> Dapat membantu ibu memberikan TENAGA dan kekal CERGAS sepanjang tempoh berpantang walaupun terpaksa berjaga malam


>> Dapat membantu ibu menyelesaikan masalah SEMBELIT


>> Luka jahitan/ pembedahan lebih cepat sembuh


>> Boleh bertahan dari 1 – 4 bulan & membantu untuk menjayakan penyusuan susu ibu


>> Meningkatkan kesihatan ibu dan anak…sebab susu badan menjadi lebih berkualiti kerana pengambilan supplemen

Alhamdulillah..saya dapat merasai kelebihan yang dinyatakan di atas....anda mahu mencubanya?

Boleh hubungi saya Ummu Athiyah, sms/pm/whatsapp 012-222 9578. Harga istimewa untuk anda!






Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Related Posts by Categories



2 comments :

QasehnyaRania

bagus utk dalaman kan
follower ke 7 .hihi.my peberet no pulak tu.
salam kenal

Ummu Athiyah Ismail

Alhamdulillah...kita cube yg terbaik & bertawakal..
salam kenal juga :)

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy